یادی از باران‌های سیل آسا در دهه ۳۰ شمسی در مشهد| باران، نان را برد بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خط دو و سه قطارشهری مشهد | اتصال خطوط ریلی مترو مشهد به یکدیگر تا پایان ۱۴۰۳ + فیلم توزیع ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در مشهد از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ تأمین واگن‌های خط یک مترو مشهد تا ۳ سال آینده اجرای بی‌آرتی بولوار توس، اولویت ترافیکی مشهد در سال ۱۴۰۳ افزایش شهر‌های اقماری، نسخه حل مشکلات مشهد پژمانفر: دولت بعدی باید در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد+ فیلم کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه سه مشهد است رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است دیدار سرکنسول جمهوری ترکیه با شهردار مشهد مقدس | اعلام آمادگی برای خواهرخواندگی توس و شهر «حران» ترکیه اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خطوط ۵۸ و ۱۵۰۶ نونوار می‌شود+جزئیات شهرداری مشهد در تدارک دهه ولایت و انتخابات استمداد از مجلس، برای گرفتن سهم مردم مشهد از اراضی پادگان آغاز کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی تابستانه در مشهد ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه دریافت نهال رایگان از شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۹۸۴۷۸
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
  • ۱۱
نحوه دریافت نهال رایگان از شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۰
مدیریت شهری مشهد مانند سال‌های گذشته تسهیلات لازم دریافت نهال رایگان برای شهروندان را فراهم کرده است و شهروندان می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام، سه اصله نهال دریافت کنند.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ با نزدیک شدن به روز درخت کاری، هم مدیریت شهری و هم شهروندان در تکاپو هستند با کاشت درختان و نها ل‌های مختلف علاوه بر کمک به وضعیت محیط زیست شهری و زیبایی شهر، با روحیه‌ای خوب به استقبال بهار بروند.

ازاین رو مدیریت شهری مشهد مانند سال‌های گذشته تسهیلات لازم دریافت نهال رایگان برای شهروندان را فراهم کرده است و شهروندان می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام، سه اصله نهال دریافت کنند.

بنابر اعلام معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، برآورد این است که در این طرح امسال بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر بین شهروندان توزیع و کاشته شود.

علی نجفی در گفتگو با شهرآرا درباره آخرین وضعیت فرایند ثبت نام و توزیع نهال در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای دریافت نهال رایگان با ورود به سامانه «sm.mashhad.ir» فرایند ثبت نام را انجام دهند، اظهار کرد: سقف تعداد نهالی که به هر شهروند داده می‌شود، سه اصله نهال مثمر (دارای میوه) و غیرمثمر است و شهروندان می‌توانند تا ۲۹ بهمن فرایند ثبت نام دریافت نهال رایگان را انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این نهال‌ها از یکم تا چهاردهم اسفند امسال به شهروندانی که ثبت نام کرده اند، توزیع می‌شود؛ البته ممکن است مهلت ثبت نام تا ششم اسفند و زمان توزیع نهال‌ها تا ۲۵ اسفند تمدید شود که در صورت تمدید، به شهروندان اطلاع رسانی‌ می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ثبت نام دریافت نهال رایگان برای هر کدملی فقط یک بار میسر خواهد بود و برای هر ملک نیز فقط یک نفر از اعضای خانواده می‌تواند ثبت نام کند، افزود: این نهال‌ها فقط در نشانی‌های درج شده در زمان ثبت نام به شهروندان تحویل داده می‌شود و امکان تغییر نوع نهال نیز وجود ندارد.

نجفی درباره کیفیت نهال‌هایی که قرار است توزیع شود، گفت: باتوجه به اینکه امسال ضعف‌های طرح سال گذشته شناسایی و بررسی شده، در راستای کیفیت بهتر نهال‌هایی که قرار است توزیع شود، به پیمانکار این طرح اعلام شده است برای متمرکزشدن محل دپو و توزیع نهال‌ها اقدام کند؛ همچنین با بهبود و ارتقای سامانه خدمات الکترونیکی ثبت نام شهروندان و با برنامه ریزی‌های دقیق برای اجرای این طرح، امیدواریم امسال کیفیت ارائه خدمات به شهروندان از سال گذشته بهتر باشد.

وی با بیان اینکه در طرح توزیع نهال رایگان سال گذشته، ۴۸ هزارو ۲۹۶ اصله نهال مثمر و غیرمثمر بین شهروندان مشهدی توزیع شد، ادامه داد: امسال برآوردمان این است که بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال بین شهروندان و دیگر ادارات و نهاد‌ها توزیع و درنهایت کاشته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه با اشاره اجرای طرح کاشت نهال مقابل منازل در امسال افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ در طرح کاشت نهال مقابل منازل شهروندان در معابر فرعی ۱۷۹۵ نهال کاشته شده است.

وی ادامه داد: همچنین کاشت درختان روتبال نیز در حاشیه معابر اصلی از ابتدای بهمن آغاز شده و تا پایان اسفند قرار است ۱۵۰۰ درخت با این روش کاشته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
گل فخر ابادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
0
برای ثبت نام نهال وارد چه سایتی باید بشوم
رضا فیض الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
1
تا آخر میره کد که وارد می کنیم میگه خطاست سرکار گذاشتین مردم
آتوسا
United States of America
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
2
اصلا باز نمیشه همش سر کاریه.از این دولت چیزی در نمیاد
فاطمه عامری
United States of America
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
سلام وخسته نباشید
درخواست نهال گردو وبادام وزردالو هستم ممنون
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
سلام من سال ثبت نام کردم 3تا نهال اوردن ک فقط یکیشون مانده دوتا خشک شد وامسال هرکارمیکنم سایتش خطا میده. ولی کلا کاربسیارخوبی هست انشالله ک مردم استفاده کنن وشهری سرسبز وشاد داشته باشیم چقدر روحیه ادم با گل وگیاه خوب میشه ممنونم از عوامل موثر این طرح
محبوبه جوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
0
0
برای ثبت نام نهال باید چکار کنیم
محمدمحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
خوبه
م محمدجوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
سلام خداقوت ببخشیدادرس نهالستتنتون کجاست؟؟ونهال تکم میفروشین ؟؟ممنون
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
من درخواست نهال دادم یک ماه منترش بودم تااینک روزی ک خونه نبودم اوردن نوشتن تحویل گردید هرجا رفتمونهال هامو بگیرم گفتن نمیدیم.معلوم نیست چی شد نهالام یک هفته غضه میخوردم
مرتضی رمضانی تیموری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
0
0
خدا خیرتان بده ممنون از زحمات شما
محمدروحانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
سلام ممنون ازاین طرح قشنگتون ولی امسال موفق نشدم نهال تحویل بگیرمو ثبت نام کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->